6 תשובות
מה זו השאלה הזאת?
אנונימי
כי השילוב של קטשופ עם דברים מוסיף פשוט,כמו שלא תאכלי מלח לבד
מתוק מידיי לבד
כי זה בסך הכל בכל זאת רוטב, אז כמו כל כמעט רוטב אחר הוא לא טעים לבד
אף אחד לא יודע חח גם אני ככה
אני אוכל קטשופ גם לבד בלי כלום