10 תשובות
תעשה קוביות
אם תמיד תהיה עם חולצה לא תוכל להשתזף...
פשוט כשיהיה מותר תלך לים ותנסה להשתזף פעם, פעמיים, שלוש... כמה שיקח
אנונימית
תתחטב תשתזף בעיה?
זה ממש לא מה הבעיה כי דברים כאלה לוקחים זמן^
אתה פשוט צריך פעם אחת להתגבר על המבוכה ולשנות את זה אם ככה אתה חושב שתרגיש יותר ביטחון
אנונימית
קודם כל, זה בסדר להיות רזה ולבן (גם אם זה פחות מושך). אתה יכול לעבוד קצת על הגוף שלך כדי להרגיש יותר טוב עם עצמך (נגיד להתאמן במכון כושר או בבית)
תוריד חולצה, לא חייב להיות הכי יפה בשביל להוריד חולצה בים.
זה לא שאתה לא הכי יפה, אתה הכי בולט מבין כולם בים וזה מה שעושה חרדה אחושרמוטה
שואל השאלה:
אני הכי בולט מבין כולם או שזה רק בראש שלי?
אנונימי
למה שזה יגרום לכם להרגיש חרדה? לא כולם נראים אותו דבר. אתיופים מתביישים להוריד חולצה כי הם שחורים? לא נראה לי. זה הכל בראש שלכם.

ורשמתי "לא הכי יפה" בתגובה הקודמת כי בעיני רוב האוכלוסייה גוף עם קצת יותר שריר ושומן עדיף על "שחיף" (אבל אני בטוחה שיש בנות שחושבות אחרת).
וואלה אחי אני גם באמת לבן וכן אנחנו בולטים מאוד זה לא רק בראש שלנו, כל בן אדם שיסתכל עלינו יגיד וואו איזה לבן הואא
פשוט מתעלמים אחי תהיה בוויב שלך