10 תשובות
את מרגישה שהתייבשת, את עייפה, יש לך מלא שיעורים..
יש לך להגיש למחר עבודות או מחר שיעור בזום בבוקר
הישרדות
חחחח
חחחח
שואל השאלה:
טובים אתם
טובים אתם
את קצת משתעלת
קבעת כבר עם המשפחה
את עושה בייביסיטר
מפחדת מהקרנולה
את לא מרגישה טוב (?)
את אצל המשפחה
באותו הנושא: