התחברות הרשמה

שאלה לבנות - אני היחידה שאוהבת ללכת לבית ספר עם חולצות שהם לא וי אלא עגול ושהם טיפה רחבות ?? (כמו של הבנים כזה)

16 במאי 2020, 22:37
חולצותחולצת בית ספרחולצה    
4 תשובות
גם אני
אימא
גם אני ככה
J
Just a psycho bitch
כנלל
T
Think im crazy?!?
לא רק את
אנונימית
באותו הנושא:
בנות, אני היחידה שאוהבת לענות על שאלות לבנים מאנונימי?
אני היחידה שאוהבת את ג'סטין מ13 סיבות?
אני הבת היחידה שאוהבת מחזור?
אני היחידה כאן שאוהבת ללמוד וחושבת שזה ממש חשוב?!
אני הבת היחידה שאוהבת מחזור, לעשות שעווה וגבות ולגלח את הגוף?
אני היחידה שאוהבת תיקי צד לבית ספר (כמו בתמונה) ולא תיקי גב?
יכול להיות שאני הבת היחידה שאוהבת גיימרים אפיים?
למה כל הגברים היום הולכים עם שיער קצוץ, אני היחידה שאוהבת שיש לגבר שיער עד הערוף?
אני הבת אדם היחידה שאוהבת ספויילרים
אני היחידה שאוהבת את מלווינה יותר מסיילו?
אני היחידה שאוהבת להפליץ על בת דודה שלי?