5 תשובות
לנשום עמוק, לשתות מים, להתאפק לא לגרד, לנסות להיות הכי רגועה שיש וללכת לישון
דווקא מקלחת חמה (הכי חם שתוכלי לסבול) תתחילי בפושר ולאט לאט תגבירי לחם.
זה טוב לגירוד. למה? כי מה שמגרד זה ההיסטמינים בגוף (מערכת ההגנה בגוף) שתוקפים את הפולש הזר לכאורה. מים חמים ממיסים את ההיסטמינים ומרגיעים. אם יש לך ג'ל אלוורה גם טוב.
נסי לבדוק אם אכלת משהו חדש? אולי גם נעקצת ע"י חרק מסויים. אם זה לא עובר לבקש בדיקה דחופה אצל רופא
זה טוב לגירוד. למה? כי מה שמגרד זה ההיסטמינים בגוף (מערכת ההגנה בגוף) שתוקפים את הפולש הזר לכאורה. מים חמים ממיסים את ההיסטמינים ומרגיעים. אם יש לך ג'ל אלוורה גם טוב.
נסי לבדוק אם אכלת משהו חדש? אולי גם נעקצת ע"י חרק מסויים. אם זה לא עובר לבקש בדיקה דחופה אצל רופא
אולי תגידי לה שיש סיבה לזה שאת צריכה להתקלח?
לשים פנסטיל איפה שמגרד
תדליקי מזגן תנעלי את החדר ותישארי רק עם חזיה או שתיכנסי להתקלח בשקט ממש זה לא כזה נוראי
באותו הנושא: