18 תשובות
קרה לי
זה כלכך אני
שואל השאלה:
קרה לי עכשיו וזה מבאס ממש
אנונימית
כןן
מוכר להחריד
אבל האמת קל יותר לעבור הלאה אם זה מסתם מישהו
שואל השאלה:
אם זה מסתם מישהו אז זה לא משנה
אבל שזה ממישהו קרוב או שחשוב לך אז זה מבאס
אנונימית
התכוונתי סתם מישהו= מישהו שלא שווה להפגע ממנו
מכיר את זה יותר מדי טוב, לצערי.
כן ולפעמים זה מדברים ככ מפגרים שבא לי לצחוק על עצמי
כן!!!!!!!
גם אני כזאת :(
לא אבל קרה לי שלא נפגעתי ממשהו שכן הייתי אמור כביכול להיפגע ממנו לול
כ ן
כן גם לי קרה כמה פעמיים
יאפ