התחברות
הרשמה
הגיוני שאני משתעלת יבש אחרי שצעקתי אתמול יחסית הרבה?? או שזה לא מזה?
17 במאי 2020, 10:55
שיעול
גרון
3 תשובות
בטח שהגיוני
W
Wanda Maximoff
יכול להיות
ר
ראמזי עבאד ראמזי
אכן כן
T
Think im crazy?!?
באותו הנושא:
זה הגיוני שיש זמר שאני אוהב אבל תמיד אחרי שאני שומע אותו אני מרגיש חרא?
זה הגיוני שהמורה שלי צעקה עליי בגלל שאני לא יודעת את ההבדל בין סכין דגים לבשר??
זה הגיוני שזוג יריב במשך שעה ריב רציני צעקות עצבים ואז אחרי שתי שניות הם פשוט יתחבקו?
הגיוני שאני לא מרגישה כלום אחרי שמונה שוטים?
זה הגיוני שאני כל הזמן מקבלת מחזור אחרי 30 ימים כי בדרך כלל זה אחרי 28
זה הגיוני אחרי שאני מגלחת, הקוצים גודלים לי אחרי שבוע-שבוע וחצי בערך?
הגיוני שאני חולה במצב לא טוב וכל היום משתעלת אני משתגעת מדברים ולחוצה?
יש לי דלקת בגרון וכל פעם שאני משתעלת הדופק שלי עולה, הגיוני?
הגיוני שבעצמאות צעקתי מלא ונהייתי קצת צרודה לאיזה יום ועכשיו ממש כואב לי הגרון?
הגיוני שחטפתי צעקות על זה שהתקלחתי בשתיים עשרה?
למה אחרי שאני משתעלת יורדות לי הרבה דמעות?