5 תשובות
אני חושבת שאת סתאם כועסת אולי היא באמת חייבת את הג'ינס הזה כי בגדים אחרים לא עולים עליה לא יודעת
שואל השאלה:
כן אבל זה סופר מסוכן עכשיו יש מלא אנשים שהולכים למקומות עם מזגן בגלל החום אז למה להסתכן?
כן אבל זה סופר מסוכן עכשיו יש מלא אנשים שהולכים למקומות עם מזגן בגלל החום אז למה להסתכן?
אנונימית
הכל טוב אמא שלך היא ילדה גדולה והיא יכולה לעשות את השיקולים שלה.
חוץ מזה בודקים חום ולא נותנים להיכנס בלי מסיכה לקניון ויש גם קניונים שיש הגבלה של אנשים שיכולים להיות בתוך הקניון.
אם זה מרגיע אותך אני מהרגע שפתחו את הקניונים הלכתי עם אמא שלי ולא קרה שום דבר הכל בסדר
חוץ מזה בודקים חום ולא נותנים להיכנס בלי מסיכה לקניון ויש גם קניונים שיש הגבלה של אנשים שיכולים להיות בתוך הקניון.
אם זה מרגיע אותך אני מהרגע שפתחו את הקניונים הלכתי עם אמא שלי ולא קרה שום דבר הכל בסדר
שואל השאלה:
אמא שלי אמרה לי שהיא לא תלך בגלל שאמרתי לה לא ללכת נכון שהיא ילדה גדולה אבל בכל זאת אני דואגת לה
אמא שלי אמרה לי שהיא לא תלך בגלל שאמרתי לה לא ללכת נכון שהיא ילדה גדולה אבל בכל זאת אני דואגת לה
אנונימית
גם אני ממש ממש לא דוגלת בלצאת לכאלה דברים. אני מזמינה את המקסימום האפשרי כדי לא לצאת וגם הצלחתי לשכנע את ההורים לעשות ככה.
תשכנעי אותה או לקחת ממך באמת או שתזמינו מהיאנטרנט, לדעתי זה פחות כאב ראש כל עוד יודעים את המידה. אני מאוד אוהבת לחכות לחבילה, זה מין הפתעה כזאת כשזה מגיע.
נכנס לאנשים לראש שהמצב כבר רגיל ומותר לצאת לאן שרוצים, זה ממש לא ככה. לפחות בינתיים עד שידעו בטוח שהכל בסדר ועבר (מה שכרגע, ממש לא).
תשכנעי אותה או לקחת ממך באמת או שתזמינו מהיאנטרנט, לדעתי זה פחות כאב ראש כל עוד יודעים את המידה. אני מאוד אוהבת לחכות לחבילה, זה מין הפתעה כזאת כשזה מגיע.
נכנס לאנשים לראש שהמצב כבר רגיל ומותר לצאת לאן שרוצים, זה ממש לא ככה. לפחות בינתיים עד שידעו בטוח שהכל בסדר ועבר (מה שכרגע, ממש לא).
אנונימית
באותו הנושא: