2 תשובות
אתה לא נרשם לבחינה דרך חברה מסויימת. אתה נרשם באופן רגיל ועושה את הקורס דרכם.(אומר בתור מישהו שלקח את הקורס שלהם לפני שנה).
את נרשמת לבחינה עצמה דרך האתר של המרכז הארצי לבחינות ולהערכה