16 תשובות
ירד ל40*
המקסימום שהיה הוא 37 מעלות
כרגע יש 36.1
שואל השאלה:
call me evil please
רגע מה איך 47?
איפה אתה גר?
באר שבע
שואל השאלה:
אבל גם אני בבאר שבע
לא היה פה 47
היה 42
באמת אז הטכנאי של הוט שיקר?
השיא היה 41 היום
שואל השאלה:
חחחחחחחחח כן
הטכנאים של הוט תמיד משקרים ^
מה אני אגיד חזאי הוא כבר לא יהיה
שואל השאלה:
אה הא
45
אנונימית
המקסימום היה 38
עכשיו 33