4 תשובות
שואל השאלה:
אוקי תודה רבה(:
אוקי תודה רבה(:
אני לא ממש זוכרת כי זה היה שנה שעברה אבל הלכתי לחירוג והוא עשה לי בדיקה שגרתית, בדק ששום צלקת מהניתוח לא נפתחה וזה ובסוף קבע שזה לא קשור לאפנדציט... זה נרגע מעצמו פשוט אחרי זמן מה
שואל השאלה:
מה עשו לך אך זה נרגע?
מה עשו לך אך זה נרגע?
אני לא חושבת שזה קשור לזה.. קרה לי בול אותו דבר ובסוף זה לא היה קשור לניתוח.
באותו הנושא: