8 תשובות
אני עוד שנייה בת 14 והגבוה שלי הוא 1.40.. (:
כן את נמוכה אבל את יכולה עוד לגבוהה
כמוני:)
כן
אני 1.55 ואני בת 19 חחח בגיל שלך הייתי גם 1.53 ונשארתי, את נחשבת נמוכה אבל אם תישארי נמוכה זה תלוי בגנים שלך בעיקר
כן,אבל אל תדאגי את יכולה עוד לגבוהה..
בנתיים את נמוכה אבל את עוד תגבהיי..
כן
באותו הנושא: