התחברות
הרשמה
אתם חושבים שמישהי רזה ונמוכה יכולה להיות ביחידה מעורבת ולעבור את הטירונות מבחינה פיזית?
18 במאי 2020, 08:25
חיילים
גיוס
3 תשובות
כן לגמרי
א
אני גבוה מדי
בטח תלוי ברצון שלה והכוח הסבל שלה
I
Itamar $
כן, ברור
/
/SID/
באותו הנושא:
אתם חושבים שהרבה בנים אומרים שהם אוהבים בנות נמוכות (1.65 ומטה) בגלל שהם עצמם נמוכים? הבנים בישראל די נמוכים יחסית לחול
אתם חושבים שמישהי מישראל יכולה להיות שחקנית מוכרת ?
אתם חושבים שמישהי שהיא 1.73 ושוקלת 57 יכולה להקרא אנורקסית?
אתם חושבים שמישהי בת 17 יכולה לצאת עם מישהו בן 20?
אתם חושבים שמישהי גובה 1.73 יכולה להסתדר עם חבר שלה שהגובה שלו זה 1.65?
אני ממש נמוכה בת 13 אני יכולה ללכת ביומיום עם עקבים נמוכים?
אתם חושבים שמישהי שיש לה אף לא הכי יפה יכולה להיות בחורה יפה?
בגלל שהוא 1.61 (נמוך) ואני 1.60 זה אומר שאני לא יכולה להיות איתו כי הוא נמוך?
מה אתם חושבים על מישהי רוסיה וגבוה ומישהו מרוקאי שנמוך ממנה ב5 סנטימטר?
חברים מטר 1.8 זה נמוך אתם חייבים להבין באמת מה אתם חושבים?
בכנות, אתם חושבים שמישהי יכולה עדיין להיות יפה אם ישלה שיער דליל?