4 תשובות
מסכימה לגמרי
לדעתי צריך להמשיך לימודים בזום ולבוא לבית ספר רק למבחנים
לדעתי צריך להמשיך לימודים בזום ולבוא לבית ספר רק למבחנים
אמאל'ה מה
איך
בכל מקרה, בהצלחה :))
איך
בכל מקרה, בהצלחה :))
גם לנו זה ככה. זה ההוראות של משרד החינוך. אבל בגלל החום יש מצב שיקצרו לכם את היום (זה מה שעשעו אצלינו).
אבל בטח יראו עוד דקה שזה לא עובד ויחזירו אותנו לזום
אבל בטח יראו עוד דקה שזה לא עובד ויחזירו אותנו לזום
וואו מה
אני בטוחה שיהיה גל שני, פתחו את בתי הספר יותר מדי מוקדם.
אני בטוחה שיהיה גל שני, פתחו את בתי הספר יותר מדי מוקדם.
באותו הנושא: