13 תשובות
יש מצב
שואל השאלה:
כן אבל זה ביד
כן אבל זה ביד
חשבתי שהתכוונת שמולני פוליטית חחח , לא מה אכפת לי איזה יד הוא כותב
אם זה קיצוני אז לא , ולא מומלץ
אהה, אם מדובר על היד שהוא כותב אז מה זה משנה? להפך, זה מגניב שהוא שמאלי כי זה מיוחד ואני אוהבת דברים מיוחדים:)
אה, ביד , כן , ברור , הם יכולים להיות יותר מוכשרים
מזה אומר שמאלי קיצוני?
אנונימית
חחח
לא.
לא.
דעות פוליטיות לא אמורות להשפיע על מערכת היחסים שלך. שגוי מאוד להחשיב את זה בתור פרמטר לדעתי:) (וכן)
יד שמאל>>>יד ימין
כל דבר קיצוני הוא לא טוב, דברים צריכים להיות במידה מסוימת!
לא בכלל לא
אנונימי
לא משהו
באותו הנושא: