6 תשובות
אמרו לנו שבינתיים תיכון מסיימים ב18.6
שואל השאלה:
מה? השנה עברה כלכך מהר. שיט
אנונימית
הבנתי שמסיימים ב30 לשישי
לדעתי 9.7 , ליסודי
לאחרים עשרה ימים פחות
העשרים לשישי
יסודי ב30.6 ועל יסודי ב20.6 וזה סופי.
אם הם יקחו לנו דקה מהחופש יהיה להם עסק איתי!
ועם שאר ילדי ישראל! לא מגיע לבני ז*נות האלה את היחס שלנו.
אנונימי