9 תשובות
בהצלחה, אתה תלך לבית ספר ואני ישאר בבית ויאכל, לך מחר לבצפר
אנונימי
חח וואי כל כך!: (
בול כמוך:o!
מסכימה איתך!
האמת? כן... חח ;)
דווקא בבית ספר אני כל שניה הולך לקפיטריה:d