התחברות הרשמה

אנשים בבקשה תגידו לי שאני לא היחידה שלא שבעה מטוסט,מה משביע בטוסט?

טוסט גבינה כאילו באמת שהלחם לבד יוצר משביע לא יודעת איך להסביר את זה
19 במאי 2020, 08:03
טוסטיםגבינה צהובה    
3 תשובות
אני אוהבת לאכול הרבה. בכללי שום דבר לא משביע אותי p:
ה
הלילה שבו נפגשנו
גם אני לא שבעה מטוסט
H
Humble b
רק טוסט מלחמנייה משביע אותי.טוסט מלחם בכלל לא
I
ImHereForYou
באותו הנושא:
בבקשה תגידו לי שאני לא היחידה שלעיסות של אנשים עושות לה עצבים במוחחחח????
בבקשה תגידו לי שאני לא היחידה שלא אוהבת את ניר עידו
בבקשה תגידו לי שאני לא היחידה שלא ישנה וצריכה ללכת מחר לבצפר
בבקשה תגידו לי שאני לא היחידה שהילדות שלה זה קלאב פינגווין
בבקשה תגידו לי שאני לא היחידה!
בבקשה תגידו לי שאני לא היחידה שרעבה נכון?
בבקשה תגידו לי שאני לא היחידה שמרגישה ככה...
אנשים תגידו שאני לא היחידה!
בבקשה תגידו לי שאני לא היחידה
בבקשה תגידו שאני לא היחידה שחושבת שזה מזעזע בקטע מפחיד
בבקשה תגידו לי שאני לא היחידה שמרגישה ככה.