5 תשובות
ירקות הרבה , לחם , גבינה , דגים , המון הליכה , ואת חטובה כמוני
שלי לי הודעה בפרטי אני אסביר לך
תחליפי לחם רגיל בלחם מלא, תוסיפי לכל ארוחה סלט , לשתות רק מים ולא שתייה ממותקת , לעשות אימון ספורט בכל יום (יש אימונים של קלואי טינג בחינם ביוטיוב ) והכי חשוב לא להרעיב את עצמך ולאכול 3 ארוחות מסודרות בכל יום.
את לא צריכה חדר כושר. אני אתן לך אימון שעשיתי לרגליים והישבן ובמשך כמה ימים הרגשתי את הישבן כואב כאב כזה של אחרי אימון טוב.
לעשות כל תרגיל במשך דקה(יכולה להשתמש בסטופר בפלאפון)
מנוחה בין תרגיל לתרגילעדיף עד 30 שניות
אני כותבת לך את השמות של התרגילים באנגלית או עברית כדי שאם את לא מכירה תרגיל, תוכלי לכתוב אותו ביוטיוב ולראות איך מבצעים אותם:
1) squats
2) מכרעים
3) בעמידה- הנפת רגל ישרה הצידה הכי גבוה שאת יכולה
4) donkey kicks לאחור
5) donkey kicks לצד (אותה תנועה רק במקום למעלה בועטים הצידה)
6) תרגיל הרמת אגן בשכיבה על הגב
7) שכיבה על הצד, הנפת רגל ישרה לאוויר ולהוריד אבל לא לגמרי עד הסוף, לקרב אותה לרגל שמונחת על הרצפה ממש טיפה ולהרים שוב.

לי זה ממש שרף את הישבן ואם את עושה מנוחה קצרה בין התרגילים אז זה גם דופק גבוה ושריפת קלוריות.
אנונימית
צריך לשלב תזונה נכונה עם כושר כדי להתחטב.