2 תשובות
שואל השאלה:
עושים לנו את הבגרות בכיתה י' כדי להקל עלינו בכיתה יא'
עושים לנו את הבגרות בכיתה י' כדי להקל עלינו בכיתה יא'
אנונימית
תלוי בביהס שלך אצלנו ויתרו על בגרות פנימית
באותו הנושא: