9 תשובות
כן זה רע
קצת
Apf
כל אחד ומה שהוא אוהב :)
i feel you
לא זה אחד הכיפיים
טצסס טצסס דאמ ביצז
תפיצי את השמועה. שכל החולרות הקטנים יפחדו
אצלי זה יותר גרוע הייתי משחק כדורגל ג'וקים
מה יש לךך זה הכי כיף
אני ככה עם נמלים
לול מה רע המאנייקים האלה ישרדו את סוף העולם