5 תשובות
הייתה לי בגרות בפסיכולוגיה במחשב וזה היה עם חומר פתוח
בעיקרון המורה לא אמרה כך מפורשות כי זה בעייתי להגיד את זה אבל היא סוג של העלימה עין כי היא ידעה שנעתיק בכל מקרה אז אפשר להגיד שכן.
שואל השאלה:
וזה היה לכם עם חומר פתוח או שהייתם צריכים ללמוד לזה?
אנונימית
היה לי כבר. התחברנו לכיתה המקוונת בזום, קיבלנו קובץ וורד של השאלות, ענינו בקובץ וורד נפרד ושלחנו במשוב למורה בתום הזמן.
לי זה היה במחשב. שלחו לנו את הבגרות ונתנו לנו שעתיים להגיש את זה עם חומר פתוח. היה קל רצח