29 תשובות
אין לך מה להרגיש רע
הוא זה שצריך להרגיש ככה הוא היה צריך לדפוק קודם בדלת ולבקש להיכנס תבקשי ממנו שיותר לא יעשה את זה ואם הוא לא יסכים תנעלי את הדלת
הוא זה שצריך להרגיש ככה הוא היה צריך לדפוק קודם בדלת ולבקש להיכנס תבקשי ממנו שיותר לא יעשה את זה ואם הוא לא יסכים תנעלי את הדלת
הוא זה שצריך להרגיש רע.
הוא היה צריך לכבד את הפרטיות שלך
אני מזדהה ממש
הוא היה צריך לכבד את הפרטיות שלך
אני מזדהה ממש
קראתי את זה והלב שלי נקרע בשבילך!!!
את בכלל לא צריכה להרגיש רע...
אני ממש מזדהה איתך!
את מהממת!!!
תנסי אולי לנעול את הדלת...
בהצלחה נשמה!!!
את בכלל לא צריכה להרגיש רע...
אני ממש מזדהה איתך!
את מהממת!!!
תנסי אולי לנעול את הדלת...
בהצלחה נשמה!!!
אני מציעה שתחכי שהרוחות ירגעו... ואז תלכי ותדברי עם אבא שלך על זה... שזה חשוב לך הפרטיות ושלא התכוונת שזה יתפוצץ ככה... אבות בדרכ לא מודעים ככ לזה.
מבינה אותך אבאשלי ואמאשלי לא סופרים תפרטיות שלי בבית ואפילו אבאשלי מרשה לעצמו לפתוח לי תדלת כשהיא סגורה סתם ככה, ואני כבר בת 20 זה מעצבן אותי מאוד מאוד אני מבינה אותך..
אין עם מי לדבר
אין עם מי לדבר
אנונימית
אני מאוד מבינה אותך ומזדהה איתך שזה מעצבן שלא מכבדים את הפרטיות שלך ובטח שאת לא לבושה...
ועם כמה שמה שקרה מכעיס ולא נעים בשבילך, תחשבי על אבא שלך שכנראה הובך מול האנשים האלה ואני מציעה לך לחכות שהוא ירגע קצת וללכת לבקש ממנו סליחה מכל הלב
ועל הדרך תדברי איתו בנועם וברוגע שאת, כמו כל בן אדם אחר, רוצה שיכבדו את הפרטיות שלך ותבקשי ממנו שכל פעם שירצה להיכנס לך לחדר שידפוק
ועם כמה שמה שקרה מכעיס ולא נעים בשבילך, תחשבי על אבא שלך שכנראה הובך מול האנשים האלה ואני מציעה לך לחכות שהוא ירגע קצת וללכת לבקש ממנו סליחה מכל הלב
ועל הדרך תדברי איתו בנועם וברוגע שאת, כמו כל בן אדם אחר, רוצה שיכבדו את הפרטיות שלך ותבקשי ממנו שכל פעם שירצה להיכנס לך לחדר שידפוק
גם אם גרמת לו לבושה זה לגמרי אשמתו, את לא צריכה להרגיש רע
שיכבד את הפרטיות שלך בפעם הבאה...
שיכבד את הפרטיות שלך בפעם הבאה...
אני מבינה שקשה לך שלא מכבדים בקשה לגיטימית שלך, אבל אם הוא כבר נכנס אז חבל שהגבת ככה. הם כבר ראו אותך עם חזיה (זה לא סוף העולם גם), ואני בטוחה שאבא שלך הרגיש לא נעים, וזה שצעקת עליו לא עזר. הגיוני להתעצבן בלהט הרגע. תחכי קצת ותדברי איתו על זה.
מה שבטוח, עכשיו לא יכנסו לך יותר לחדר בלי לדפוק.
מה שבטוח, עכשיו לא יכנסו לך יותר לחדר בלי לדפוק.
אין לך מה להרגיש רע.
ופעם הבאה פשוט תנעלי את הדלת אחותי;)
ופעם הבאה פשוט תנעלי את הדלת אחותי;)
גרמת לו לבושה וציערת אותו
את כל כך צדקת .
זה המינימום , שישמרו על הפרטיות וידפקו בדלת.
זוהי הזכות שלך , ושל כל אדם.
ממליצה לתפוס את אביך במצב רוח טוב שלו, ןפשוט להגיד לו "
אבא אני מבקשת שידפקו בדלת. זה ממש הביך אותי , ואפשר למנוע את זה .
חוץ מזה , תלי פתק על הדלת:
נא לדפוק , לפני שנכנסים.
כל אחד זכאי לפרטיות שלו.
וגם את.
זה המינימום , שישמרו על הפרטיות וידפקו בדלת.
זוהי הזכות שלך , ושל כל אדם.
ממליצה לתפוס את אביך במצב רוח טוב שלו, ןפשוט להגיד לו "
אבא אני מבקשת שידפקו בדלת. זה ממש הביך אותי , ואפשר למנוע את זה .
חוץ מזה , תלי פתק על הדלת:
נא לדפוק , לפני שנכנסים.
כל אחד זכאי לפרטיות שלו.
וגם את.
את לא אמורה להרגיש רע בכלל, הוא זה שצריך, הוא לא כיבד את הזכות שלך לפרטיות למרות שביקשת יפה!!
ןןאי זה ממש מעצבן שלא כבדים פרטיות , אבא שלי מכבד אבל אמא שלי בכלל לא זה עושה לי עצבים.
קודם כל, לתגובה שלמעלה ובכלל, לא לכולם יש מפתחות. זה לא משהו שפשוט מגיע עם הבית, לפחות לא ברוב הבתים.
ובתור מישהי שיש לה חרדה חברתית, זה לא משנה שלא רואים אותם אחר כך, עדיין יודעים שהם ראו אותנו באופן מביך ושהם אולי יזכרו בזה בעתיד.
זאת הזכות המלאה שלך לפרטיות, במיוחד כשאת בגיל ההתבגרות.
תגידי לו שאת אישה ושהוא לא יכול פשוט להתפרץ אלייך לחדר, את יכולה להיות ערומה ובכללי זה לא בסדר.
ובתור מישהי שיש לה חרדה חברתית, זה לא משנה שלא רואים אותם אחר כך, עדיין יודעים שהם ראו אותנו באופן מביך ושהם אולי יזכרו בזה בעתיד.
זאת הזכות המלאה שלך לפרטיות, במיוחד כשאת בגיל ההתבגרות.
תגידי לו שאת אישה ושהוא לא יכול פשוט להתפרץ אלייך לחדר, את יכולה להיות ערומה ובכללי זה לא בסדר.
אמאלה סיפור חיי
רק היום בכיתי על זה
החדר שלי ממד אז אין אפשרות לנעול ואני נערה בת 16.. ואני מתאמנת עם טופ, ואני עושה סקווטים.. ובאמצע כל הזמן אחי(25) ואבא שלי נכנסים כאילו דווקא בלי לדפוק או שסתם אני נחה ורואה סדרה וטוב לי והם פשוט נדחפים כדיי לעשות משהו במחשב שלי וכאלה..
דרך אגב קבלו פאדיחה, לפני שבוע סתם הדלקתי שירים ורקדתי מול המראה עם עצמי ואחי נכנס באמצע (כמובן שבלי לדפוק.)
רק היום בכיתי על זה
החדר שלי ממד אז אין אפשרות לנעול ואני נערה בת 16.. ואני מתאמנת עם טופ, ואני עושה סקווטים.. ובאמצע כל הזמן אחי(25) ואבא שלי נכנסים כאילו דווקא בלי לדפוק או שסתם אני נחה ורואה סדרה וטוב לי והם פשוט נדחפים כדיי לעשות משהו במחשב שלי וכאלה..
דרך אגב קבלו פאדיחה, לפני שבוע סתם הדלקתי שירים ורקדתי מול המראה עם עצמי ואחי נכנס באמצע (כמובן שבלי לדפוק.)
אנונימית
אני אולי בן
אבל אני מבין את זה, כי אצלי בחדר כל הזמן נכנסים ומפריעים לי, בלי לדפוק ובלי כלום, ואצלי זה 3 אחים קטנים אז זה ממש חפירה.. ואל תרגישי בושה הכל טוב.
פשוט תדברי איתו על זה, את אחותו הגדולה הוא מעריץ אותך(:
אבל אני מבין את זה, כי אצלי בחדר כל הזמן נכנסים ומפריעים לי, בלי לדפוק ובלי כלום, ואצלי זה 3 אחים קטנים אז זה ממש חפירה.. ואל תרגישי בושה הכל טוב.
פשוט תדברי איתו על זה, את אחותו הגדולה הוא מעריץ אותך(:
תגידי סליחה וזהו
למה את עושה פדיחות כאלה לאבא יא פדחנית
אנונימי
אצלי ההורים והאחים שלי כל הזמן נכנסים לי לחדר בלי לדפוק ופעם אחת אבא שלי נכנס כשהחלפתי פד ולשניה ראה אותי בלי תחתונים (אחרי זה הוא נמנע מלהכנס בלי לדפוק למשך יום ואז חזר להרגל הדפוק שלא)
עריכה: גם הייתה פעם אחת שאמא ואבא שלי נכנסו לי לחדר (כמובן בלי לדפוק) בזמן שהתלבשתי ולמזלי הספקתי להתחבא מתחת לשמיכה, ואז אמא שלי צעקה עלי על זה שאהי מבקשת מהם לצאת לי מהחדר בזמן שאני מתלבשת :(
עריכה: גם הייתה פעם אחת שאמא ואבא שלי נכנסו לי לחדר (כמובן בלי לדפוק) בזמן שהתלבשתי ולמזלי הספקתי להתחבא מתחת לשמיכה, ואז אמא שלי צעקה עלי על זה שאהי מבקשת מהם לצאת לי מהחדר בזמן שאני מתלבשת :(
אנונימית
וואי אני לגמרי מבין, ההורים תמיד נכנסים לי לחדר, לי לא קרו מקרים מביכים אבל אני אחד שנבהל ממש בקלות וזה פשוט מפחיד אותי כל פעם, פעם אימא נכנסה כשראיתי סרט אימה בקטע הכי מפחיד ויצא שזרקתי עליה כדוריד שהיה לי ביד מרוב שנבהלתי
ואי, כלכך מזדהה איתך.
פשוט פעם הבאה תנעלי את הדלת, ואל תישאלי בהכרח אף אחד.
זה הפרטיות שלך, וזה מה שאת מרגישה, ואם לא מכבדים את זה אז תעשי משהו בנוגע לזה, כי את צריכה להרגיש בנוח בבית שלך, ואם לא מכבדים את זה פשוט תנעלי את הדלת.
ואת ממש אבל ממש לא צריכה להרגיש רע בנוגע לזה, הוא זה שצריך להרגיש רע עם זה, כי הוא זה שעשה משהו לא בסדר, והוא צריך להרגיש רע עם זה.
פשוט פעם הבאה תנעלי את הדלת, ואל תישאלי בהכרח אף אחד.
זה הפרטיות שלך, וזה מה שאת מרגישה, ואם לא מכבדים את זה אז תעשי משהו בנוגע לזה, כי את צריכה להרגיש בנוח בבית שלך, ואם לא מכבדים את זה פשוט תנעלי את הדלת.
ואת ממש אבל ממש לא צריכה להרגיש רע בנוגע לזה, הוא זה שצריך להרגיש רע עם זה, כי הוא זה שעשה משהו לא בסדר, והוא צריך להרגיש רע עם זה.
איזה חוצפן
מזה גרמת לי לבושה למה הוא שם זין על האינסטלטורים האלה
הוא גרם לך לבושה
הוא גרם לך לבושה
חוצפנים
מעצבןן לא נורא אולי מעכשיו הוא ילמד לדפוק
כן גרמת לו לבושה אבל גם הוא יצא לא בסדר.
דברי איתו לשיחה פנים מול פנים ותסבירי לו את הצד שלך ותגידי לו שאת מבינה שגם את טעית שצעקת ..
דברי איתו לשיחה פנים מול פנים ותסבירי לו את הצד שלך ותגידי לו שאת מבינה שגם את טעית שצעקת ..
אצלי זה היה ככה גם הכל בסדר אין לך שום סיבה להרגיש רע הוא זה שנכנס בלי לדפוק עד לפני שנה זה היה ככה אצלי ופשוט התחלתי לנעול הבינו את הקטע הפסקתי לנעול והתחילו לדפוק
וואו איזה מעצבן זה
לי דעתי את צריכה להתעקש על זה זה הפרטיות שלך
אין לך מה להרגיש שרע
אצלי אני גם מאוד חשוב לי הקטע הזה ותמיד שנגיד מישהו נכנס ככה אז אני מתחילה להגיד
"למה לא דפקת צא!!! תצאה מפה ועכשיו תדפוק"
ואז הם דופקים ואני כמה דקות אומרת
"לא להיכנס,לא חהיכנס"
ואז מכניסה
זה דבר שמאוד חשוב לי הפרטיות הזאת אני לא נכנסת אליהם ככה בלי לדפוק אז שיכבדו אותי
לי דעתי את צריכה להתעקש על זה זה הפרטיות שלך
אין לך מה להרגיש שרע
אצלי אני גם מאוד חשוב לי הקטע הזה ותמיד שנגיד מישהו נכנס ככה אז אני מתחילה להגיד
"למה לא דפקת צא!!! תצאה מפה ועכשיו תדפוק"
ואז הם דופקים ואני כמה דקות אומרת
"לא להיכנס,לא חהיכנס"
ואז מכניסה
זה דבר שמאוד חשוב לי הפרטיות הזאת אני לא נכנסת אליהם ככה בלי לדפוק אז שיכבדו אותי
קרה לי הרבה פעמיים שנכנסו בלי לדפוק וזה מעצבן..
הם אלו שלא כיבדו את הפרטיות שלך הם צריכים להרגיש לא נעים לא את!
הם אלו שלא כיבדו את הפרטיות שלך הם צריכים להרגיש לא נעים לא את!