3 תשובות
מכירה, התמיינתי לשם גם
מסלול טוב לדעתי
זה מהטכני אחוד נכון?
מסלול טוב לדעתי
זה מהטכני אחוד נכון?
שואל השאלה:
כן זה טכני אחוד
אחרי כמה זמן הודיעו לך אם התקבלת או לא?
כן זה טכני אחוד
אחרי כמה זמן הודיעו לך אם התקבלת או לא?
חודשיים וחצי, חיכיתי לזה מלא זמן וחשבתי שעברתי את הראיון כי גם הלך טוב. בסוף לא עברתי
באותו הנושא: