3 תשובות
מכירה, התמיינתי לשם גם
מסלול טוב לדעתי
זה מהטכני אחוד נכון?
שואל השאלה:
כן זה טכני אחוד
אחרי כמה זמן הודיעו לך אם התקבלת או לא?
חודשיים וחצי, חיכיתי לזה מלא זמן וחשבתי שעברתי את הראיון כי גם הלך טוב. בסוף לא עברתי