15 תשובות
ממש לא.
לא הגיוני בכלל זה גועל נפש תעירי להם על זה הפדיחה היא שלהם לא שלך שיתביישו
שואל השאלה:
אמרתי להם כמה פעמים אבל הם די מעבירות נושא אז כבר היה נמאס לי מהם זה גם קרה בנובמבר... אבל זה קרה גם שנה שעברה
אמרתי להם כמה פעמים אבל הם די מעבירות נושא אז כבר היה נמאס לי מהם זה גם קרה בנובמבר... אבל זה קרה גם שנה שעברה
ממש מעליב אני הייתי מתרחקת מהן לקצת זמן אולי הן לוקחות אותך כמובן מאליו
שואל השאלה:
זה באמת מרגיש ככה ובאמת התרחקתי מה8 אבל לא נראה שאכפת להם
זה באמת מרגיש ככה ובאמת התרחקתי מה8 אבל לא נראה שאכפת להם
כי לא אגנת כלום אני מאמין שאם היית מרגנת איזו מסיבה היו קונים לך
וואי זוועה.. אני וחברה שלי חגגנו יום הולדת בבידוד וכל הזמן שאר החברות לא מפנות זמן בשביל שנלך לקנות לה צףמתנה וזה מרגיש לי רע כי לא נתנו לי מתנה וזה ממש מעליב ואני לא רוצה שגם היא לא תקבל מתנה ואני יודעת שמתי שהיא תקבל מתנה היא תקנה לי גם בחזרה וזה ממש לא יפה מה שהן עשו לך
שואל השאלה:
כן זה העניין ניסיתי לארגן משו אבל כל אחת אמרה שהיא לא יכולה או שזה רחוק בקיצור כל מני טענות למה לא לבוא.. כמובן שבסוף לא היה כלום כי כולם אמרו שהם לא יכולות
כן זה העניין ניסיתי לארגן משו אבל כל אחת אמרה שהיא לא יכולה או שזה רחוק בקיצור כל מני טענות למה לא לבוא.. כמובן שבסוף לא היה כלום כי כולם אמרו שהם לא יכולות
שואל השאלה:
כל הכבוד שאת ככה חשבת על חברה שלל זה לא מובן מאליו:)
כל הכבוד שאת ככה חשבת על חברה שלל זה לא מובן מאליו:)
סורי אבל הן לא באמת חברות שלך, לא הגיוני בשום צורה ודוחה, מציעה לך להתרחק מהן, לטובתך.
שואל השאלה:
וואי תודה:( ומשום מה לא נותן לי להביא לל פרח
וואי תודה:( ומשום מה לא נותן לי להביא לל פרח
לול כי יש הגבלה על פרחים, אבל זו לא הפואנטה:) הנקודה היא שאת באמת צריכה להתרחק מאנשים כאלה, באמת לא מגיע להן שתישארי איתן בקשר.
שואל השאלה:
אני לא יודעת אם לא מגיעה להם הן נחמדות לפעמים אבל סנוביות ברמה מוגזמתת אבל כן זה די מעציב אותי שהשקעתי להם במתנה ואף אחת מהם לא הביאה לי כלום אבל אני די התגברתי על זה הבנתי שהם חברות שלי רק שהם צריכות משו=) אז לול הם כבר לא נקראות חברות שלי
אני לא יודעת אם לא מגיעה להם הן נחמדות לפעמים אבל סנוביות ברמה מוגזמתת אבל כן זה די מעציב אותי שהשקעתי להם במתנה ואף אחת מהם לא הביאה לי כלום אבל אני די התגברתי על זה הבנתי שהם חברות שלי רק שהם צריכות משו=) אז לול הם כבר לא נקראות חברות שלי
בדיוק, זה לא נראה שאת רוצה לנתק איתן את הקשר..
יש מצב שהן החברות היחידות שלך? כי אם כן אני מבינה למה לא תרצי להתרחק, כנראה כי תהיי לבד, אז אם את לא מנתקת איתן קשר תנסי לפחות להתחבר לעוד בנות אחרות ולאט לאט להתרחק מהן (אותן אלה שמנצלות אותך), בהצלחה!
יש מצב שהן החברות היחידות שלך? כי אם כן אני מבינה למה לא תרצי להתרחק, כנראה כי תהיי לבד, אז אם את לא מנתקת איתן קשר תנסי לפחות להתחבר לעוד בנות אחרות ולאט לאט להתרחק מהן (אותן אלה שמנצלות אותך), בהצלחה!
שואל השאלה:
תודה=) אבל אני פחות בקטע של הבנות האחרות אני גם אמורה לעבור בית ספר אז אני שומרת על כוחותי
תודה=) אבל אני פחות בקטע של הבנות האחרות אני גם אמורה לעבור בית ספר אז אני שומרת על כוחותי
באותו הנושא: