7 תשובות
שואל השאלה:
אנונימי ^
אי אפשר לזוז כשזה קורה,
זה גרה לי לפני שעתיים-שלוש והדבר היחיד שהצלחתי לעשות זה לפתוח את העיניים חח
אנונימית
לי זה תמיד עובד אני פשוט מנסה להזיז כל שריר בגוף ידיים רגליים נגיד אני נותן אגרופים לאוויר וזה עובד
אנונימי
שואל השאלה:
חח אני ניסיתי להזיז את הידיים וחשבתי שהצלחתי והרגשתי בן אדם מאחוריי שמחזיק את הידיים שלי בכוח ואז מתי שהתעוררתי לגמרי אז הבנתי שלא באמת הזזתי את הידיים
חחח
אנונימית
אמאלה זה כזה מפחיד במיוחד שאנשים לא מבינים לצה אתה לא עונה להם ואתה מנסה לצרוח
פשוט לעצום עיניים ולחכות שיעבור
נסי להזיז את הבוהן זה בדרך כלל עוזר
פשוט קמים הכי מהר
אנונימי
לזכור שזה שיתוק שינה, לנשום עמוק ולחכות שיעבור