9 תשובות
שואל השאלה:
^אני די מתביישת ליזום את זה.. זאת הנשיקה הראשונה שלי אני מעדיפה שהוא יזום את הנשיקה ואני פשוט אזרום..
אנונימית
אמ.. אם הוא אפילו לא ניסה לפני אולי הוא זה שעדיין לא מוכו וחושש? כשתהיו לבד תסתכלי לו בעיניים ואז על השתפתיים ואז לאט תתקרבי ותבדקי את התגובה שלו ואם התמזל לך אולי תתנשקו;)
אולי כן תעשי מאמץ ליזום וכזה כשיהיה לכם רגע אינטימי תתקרבי קצת והוא יבין
אנונימית
פשוט תגידי לו שאת מוכנה.
אם את לא רוצה ליזום אז זרקי את ההערה באויר וחכי שהוא יזום.
אוקיי לא משנה
אנונימית
איך נהיים ביחד בלי נשיקה
תקבעי איתו לדייט ותעשי את זה את...
^ פשוט תעשי את זה
פשוט תנשקי אותו(?)