5 תשובות
זה אומר שקשה לך לנהל סדר עדיפויות, אין קשר בין זה לבין אם אתה טוב או גרוע בלימודים
ודרך אגב אני כמוך
ודרך אגב אני כמוך
לא זה ממש לא מעיד על כמה שאתה טוב
אם בסופו של דבר אתה עושה את השיעורים אז זה סבבה
כל אחד ומתי שנוח לו
אם בסופו של דבר אתה עושה את השיעורים אז זה סבבה
כל אחד ומתי שנוח לו
שואל השאלה:
כן אבל, אני די רוצה לאכול גלידה...
כן אבל, אני די רוצה לאכול גלידה...
אנונימי
שואל השאלה:
אוקיי! 3>
אוקיי! 3>
אנונימי
לא. זה אומר שאתה סובל מדחיינות. כמוני וכמו עוד המון אנשים.
באותו הנושא: