3 תשובות
תשתתפי אין סיבה שלא
להשתתף, ברור! יפתח לך דלתות, תכנסי לרשימות של המלהקים ואולי יקראו לך לעוד פרויקטים. תתני את ההכי טוב שלך שיהיו מרוצים ממך, גם ככה התעשיה פה קטנה מאוד ויש תחרות על כל תפקיד.