4 תשובות
תלוי אם בא לי טוב בעין, אם לא אני לא נחמד
מנסה לא להראות אממ איך לומר... מטומטמת יותר מידי
נחמדה בעיקר מתנהגת רגיל ומנסה להכיר..
תלוי איפה אני רואה אותם ובאיזה הקשר אני מדברת איתם..אני מניחה שאני פשוט מתנהגת בנחמדות
באותו הנושא: