7 תשובות
ממש לא (:
מה פתאום.. תחשבי איך זה ישמח אותה:)
K.O
מה פתאום פאדיחה? למה פאדיחה? זה ממש כיף רק עם אמא! זה פרטיות ואפשר לדבר על דברים שאת רוצה לדבר איתה.. חוץ מזה אין לך עוד אפשרות נכון? אז לפחות תנצלי אותה ותהני ממנה!:)
זה בדר גם אני עושה על האש עם אמא שלי לבד כי גם ההורים שלי גרושים ואני גם בת יחדה
בפעם הראשונה זה היה פדיחות אבל אין לך מה להתבייש
ממש לא, זה התא המשפחתי שלכם.

אם יש למישהו בעיה עם זה שיקפ..
אמא זה הכל!
טובה יותר מכל המשפחה...
לכי על זה! בתיאבון:)
ממש לא... זה הכי כיף עם אמא, גם אני ככה כי ההורים שלי גרושים:)
אבל כמו שאומרים-אין על אמא!