6 תשובות
תגידי לה את זה בדיוק כמו שכתבת לנו.
או לחלופין, תגידי שלא בא לך.
או לחלופין, תגידי שלא בא לך.
תגידי לה פשוט ישירות
שואל השאלה:
היא רשמה לי "צלמי ותייגי❤" איך אני עונה לזה?
היא רשמה לי "צלמי ותייגי❤" איך אני עונה לזה?
אנונימית
תכתבי לה שלא בא לך...
תכתבי שאת לא כזה אוהבת להעלות פרסומים לסטורי
את יכולה גם לצלם תמונה של זה בלי האריזה או משהו ושיראה יפה כזה ואז לתייג אותה במקום שלא שמים לב ואם היא תשאל משהו תגידי לה "בשביל שיראו את היופי של העוגה"