4 תשובות
תגידי לו פשוט מה שאת מרגישה לגבי הריב ושהוא חבר טוב שלך , ואני בטוחה שהוא יסלח לך <3
שואל השאלה:
אמרתי לו את זה, באמת שכתבתי לו רצח מהלב אבל הוא לא ענה בכל זאת.. אנסה לדבר איתו שוב, תודה 3>
אנונימית
תגידי לו את מה שאמרת כאן הרגע.
תגידי לו שחשוב לך שלא תהיו בריב וכל מה שרשמת כאן בשלוש שורות האחרונות.
תדברי איתו שוב..
עדיף פנים מול פנים אבל אם אין לך אפשרות תתקשרי או תשלחי הודעה.
אם הוא חשוב לך אל תשחררי
באותו הנושא: