8 תשובות
הייתי מתעצבנת
יכול להיות שהוא בן אדם של ספייס בזוגיות וזה לא מתאים לכולם, או שהוא מנצל או שהוא כבר לא בקטע (אל תלחצי זה סתם אופציות)
אי אפשר באמת לדעת, ממליצה לך לדבר איתו על זה ולהגיד לו שזה מפריע לך
אי אפשר באמת לדעת, ממליצה לך לדבר איתו על זה ולהגיד לו שזה מפריע לך
אנונימית
הייתי מתעצבנת חלק מזוגיות זה גם לעשות דברים שטובים לבן זוג שלך
שואל השאלה:
דיברתי איתו היום על זה והוא אמר שאני קופצת למסקנות וכאלה ושזה לא נכון והוא פשוט לא בן אדם של טלפון בכלל אבל הבעיה היא שגם בקושי אנחנו מתראים הרבה רק בלילה ולא למשך כל כך הרבה זמן
דיברתי איתו היום על זה והוא אמר שאני קופצת למסקנות וכאלה ושזה לא נכון והוא פשוט לא בן אדם של טלפון בכלל אבל הבעיה היא שגם בקושי אנחנו מתראים הרבה רק בלילה ולא למשך כל כך הרבה זמן
אנונימית
אז תגידי לו שזה לא קשור לטלפון ובכללי אתם לא מספיק ביחד לדעתך, או שתשחררי קצת
אנונימית
זה די מוזר, אתם בקושי נפגשים והוא לא מרגיש את הצורך לדבר איתך? בן אדם שמתגעגע מנסה ליצור קשר בכל דרך, וגם עצם זה שהוא עונה לך אחרי שעה? כנראה שאת לא בסדר העדיפויות שלו.. שזה רע, בזוגיות כזאת אני הייתי מרגישה שהוא לא שם עליי וחותכת אותה.
שואל השאלה:
לא נראלי שזה סטוץ כי הוא כבר סיפר להורים עליי ולאחותו
לא נראלי שזה סטוץ כי הוא כבר סיפר להורים עליי ולאחותו
אנונימית
אולי הוא לוקח אותך כסטוץ תיהיי ערנית ואם צריך תעשי לו שיחה