9 תשובות
לי יש פוביה משיער חח אבל ראיתי מלא בנים שיש להם וזה לא הציק לבנות אחרות
שואל השאלה:
אוי
אנונימי
כן.
ממש לא כמובן לא שיח שיח אבל שיש זה לא משנה בכלל
ההפך לי זה מעלה מאשר חלק לגמרי
שלא יהיה שם הרבה עד שאני לא אוכל לראות את העור שלך אבל בכללי לא מפריע לי
למה שזה יפריע אתה גבר...לא כוסית
אני אישית מעדיפה שיהיה חלק אבל אם יש ממש קצת זה סבבה
כאילו אם זה קצת אז לא אבל אם זה ממש הרבה אז כן זה יפריע
אנונימית