5 תשובות
כי העולם שלנו לא צודק, ודפוק
לא תמיד. הרבה דברים ישתנו לא מזמן. ניסיון נואש מעט להגיע לחמות
אנונימית
גם לגברים אין אותן זכיות כמו לנשים
אנונימי
שואל השאלה:
זה שרשום בויקיפדיה שאסור לאפלות נשים לא אומר שזה לא קורה
למה את אומרת סתם מבלי לבדוק את עצמך?

בכל מדינה מודרנית ומפותחת בעולם (כולל שלנו) אין שום אפליה כלפי נשים בנושא השכר. וכן, במדינת ישראל אין שום חוק שמפלה נשים לרעה, להפך, יש כאלו שמפלים גברים לרעה.

הסיבה שנשים מרוויחות פחות כסף בממוצע מאשר גברים (68% אחוז מזה של גברים), היא שהן עובדות פחות בממוצע ובוחרות תחומים שלרוב מכניסים פחות כסף. בדקו בקישור :)