7 תשובות
אם אין לך אירוע מיוחד בואו נקרא לזה ככה אז למה להוריד
לא, עדיף לך לעשות רק רגליים. לדעתי את תתחרטי על זה ממש.
שואל השאלה:
^^ כי זה גורם לי להרגיש עם עצמי הרבה יותר טוב וגם יותר נוח בלי שיערות
^^ כי זה גורם לי להרגיש עם עצמי הרבה יותר טוב וגם יותר נוח בלי שיערות
אנונימית
אני חושבת שהכי עדיף לעשות את כל הטיפולים בקו ביקיני, ואז לעשות רק חצי או לא את כל הטיפולים באיבר עצמו. זה ממש מדלל ומחליש את השורש של השערה, ואז אפשר גם לעשות עם השערות שנשארו שעווה וזה יכאב ממש ממש ממש קצת.
שואל השאלה:
כן אבל מה הטעם לעשות ככה ולבזבז על זה זמן ואנרגיות אם אפשר לסיים עם זה
כן אבל מה הטעם לעשות ככה ולבזבז על זה זמן ואנרגיות אם אפשר לסיים עם זה
אנונימית
כי אמרת שאת חושבת שזה יהיה מוזר, ואני לגמרי מבינה את זה. בדרך כלל נשים יותר מבוגרות חושבות שזה יהיה מוזר אם היה להן פשוט לגמרי חלק למטה. באמת שתעשי פשוט את מה שאת חושבת.
אני לא בטוחה אבל אני חושבת שאחרי הריון השערות למטה צומחות גם אחרי לייזר (אני ממש ממש לא בטוחה בנוגע לזה כי ממש שכחתי)
אני לא בטוחה אבל אני חושבת שאחרי הריון השערות למטה צומחות גם אחרי לייזר (אני ממש ממש לא בטוחה בנוגע לזה כי ממש שכחתי)
שמעי לדעתי אם את מורידה הכל שם בגילוח אז כן תעשי לייזר