17 תשובות
כן
שואל השאלה:
כדי שיקחו אותך ברצינות או משהו
אכן
פעם אחרונה ששיקרתי כדי שיקחו אותי ברצינות, זה נגמר לא טוב.
כן
כן. איזה אינטרס יש לי לשקר בגיל שלי?
לא, כי אין לי את האפשרות לשים את הגיל האמיתי שלי..
אני בת 121
אני מתה רגע הבאת רק לי פרח מכל התשובות?
וואו תודה ה ה ה ה ה
כן
לא.
חחח גיל שמונים אני מת
כן. אפילו הוספתי בביו "זה הגיל האמיתי שלי". ובכל זאת, המון אנשים שואלים אותי: "את באמת בת 41"?
לא נתנו לי לשים את הגיל האמיתי שלי אז שמתי 111 אני בכלל 666