והוא רוצה לצאת והוא גר חצי שעה ממני ואני לא ככ רוצה אמרתי לו שנדבר ונראה כבר אבל לא נראה לח שאני רוצה ולא נעים לי כי אני לא ככ מכירה אותו והוא גדול ממני בשלוש שנים שזה לא כזה מתאים... אז מה לעשות? פשוט לסנן אותו? והכרתי אותו בהופ אז יש מצב שהוא מדבר עם עוד כמה בנות
כל עוד את מרגישה לא בנוח להיפגש איתו אז כנראה שיש סחבה והיא מוצדקת ועדיף שלא תקשיבי לאינטואיציה שלך אל תסנני אותו תעני לו בחמידות שלא מתאים והוא כבר יבין את הרמז