18 תשובות
זה לא כואב
את לא צריכה להילחץ :)
זה חיסון שאולי כואב ממש קצת אבל את תוכלי לכתוב כרגיל וזה לא אמור להשפיע עלייך ברמה גבוהה
לגבי הפחד ממחטים, תגידי את זה למורה שלך + לאחות שמבצעת את החיסון ואולי הן יוכלו לעזור לך להפחית את הלחץ :)
בהצלחה!!
זה חיסון שאולי כואב ממש קצת אבל את תוכלי לכתוב כרגיל וזה לא אמור להשפיע עלייך ברמה גבוהה
לגבי הפחד ממחטים, תגידי את זה למורה שלך + לאחות שמבצעת את החיסון ואולי הן יוכלו לעזור לך להפחית את הלחץ :)
בהצלחה!!
שואל השאלה:
^^עשיתי את החיסון הזה פעם ואני יודעת שזה כואב
^^עשיתי את החיסון הזה פעם ואני יודעת שזה כואב
אנונימית
שואל השאלה:
איך להירגע?? אני לא מוצאת דרך שתגרום לי להירגע עד אז ואיך לגרום לעצמי להיות רגועה גם באותו רגע ולא להתחיל לבכות כמו פעם קודמת?
איך להירגע?? אני לא מוצאת דרך שתגרום לי להירגע עד אז ואיך לגרום לעצמי להיות רגועה גם באותו רגע ולא להתחיל לבכות כמו פעם קודמת?
אנונימית
שואל השאלה:
ביקשתי מחברה שלי שתהיה איתי אבל המחנכת אמרה שלא בטוח שיסכימו לנו להיכנס ביחד וזה מלחיץ אותי יואו דיי אני מדמיינת מה יקרה מחר ואת הרגע הזה ואני רוצה לבכות מלחץ
ביקשתי מחברה שלי שתהיה איתי אבל המחנכת אמרה שלא בטוח שיסכימו לנו להיכנס ביחד וזה מלחיץ אותי יואו דיי אני מדמיינת מה יקרה מחר ואת הרגע הזה ואני רוצה לבכות מלחץ
אנונימית
שואל השאלה:
איך להרגיע את עצמי עכשיו ומחר?
איך להרגיע את עצמי עכשיו ומחר?
אנונימית
את יכולה להתנחם בכך שכמעט רוב התלמידים שמגיעים לכיתה ח עוברים את החיסון הזה ואחר כך שוכחים ממנו כאילו הוא לא קרה.
את לא צריכה לדאוג, הרבה עוברים את זה :)
כמו שאמרתי, תגידי לאחות שיש לך פחד ממחטים ותבקשי שחברה שלך תחזיק לך את היד ואני בטוח שהיא תנסה להתחשב בך כמה שיותר.
אל תילחצי :)
את לא צריכה לדאוג, הרבה עוברים את זה :)
כמו שאמרתי, תגידי לאחות שיש לך פחד ממחטים ותבקשי שחברה שלך תחזיק לך את היד ואני בטוח שהיא תנסה להתחשב בך כמה שיותר.
אל תילחצי :)
1-כשאת עושה את החיסון תחשבי על משהו כיף שעשית למשל תחשבי שאתמול הלכת למפעל שוקולד והכנת שוקולד בעצמך ועד שתסימי לחשוב החיסון יגמר
2-מעכשיו תתחילי לעשות דברים כיפים ומשחררים את הפחד עד שמחר בחיסון את תיהיה אם חיזוק ולא תפחדי
2-מעכשיו תתחילי לעשות דברים כיפים ומשחררים את הפחד עד שמחר בחיסון את תיהיה אם חיזוק ולא תפחדי
שואל השאלה:
אבל בגלל הקורונה לא בטוח שיתנו לנו להכנס ביחד, אם יתנו לנו אז זה ייקל מן הסתם אבל אני צריכה לדעת מה לעשות בסיטואציה שלא יתנו לנו להיכנס ביחד.. תקשיבו אני יודעת שזה נראה לכם מוגזם אבל אני עברתי הרבה התקפי חרדה בחיסונים וגם בתחילת השנה היה לי התקף חרדה מטורף ואני כל כך בלחץ ותרגילי נשימות לא עוזרים לי אז אני צריכה פיתרון אחר, זה ממש חשוב
אבל בגלל הקורונה לא בטוח שיתנו לנו להכנס ביחד, אם יתנו לנו אז זה ייקל מן הסתם אבל אני צריכה לדעת מה לעשות בסיטואציה שלא יתנו לנו להיכנס ביחד.. תקשיבו אני יודעת שזה נראה לכם מוגזם אבל אני עברתי הרבה התקפי חרדה בחיסונים וגם בתחילת השנה היה לי התקף חרדה מטורף ואני כל כך בלחץ ותרגילי נשימות לא עוזרים לי אז אני צריכה פיתרון אחר, זה ממש חשוב
אנונימית
זה לא נראה לי מוגזם, זה דווקא מאוד הגיוני וטבעי :)
לפי דעתי, כדאי שתשתפי את ההורים או שתנסי לדבר עם המחנכת ותחשבו על פתרון ביחד.
תסבירי לה את המצב, אני חושב שהם ינסו לעזור ולהתחשב בך כמה שיותר כי זה באמת לא קל.
לפי דעתי, כדאי שתשתפי את ההורים או שתנסי לדבר עם המחנכת ותחשבו על פתרון ביחד.
תסבירי לה את המצב, אני חושב שהם ינסו לעזור ולהתחשב בך כמה שיותר כי זה באמת לא קל.
שואל השאלה:
להורים שלי לא אכפת, כשאמרתי לאבא שלי פשוט לא היה לו אכפת ואמא שלי חושבת שאני סתם מקשקשת ושזה לא רציני למרות שניסיתי להסביר.. ניסיתי לדבר עם המחנכת והיא אמרה שזה לא באחריותה ואין לה מה לעשות עם זה, דיברתי עם החברה הכי טובה שלי והיא הסכימה לבוא להיות איתי אבל לא בטוח יסכימו לנו והיא לא מתרגשת מזה
להורים שלי לא אכפת, כשאמרתי לאבא שלי פשוט לא היה לו אכפת ואמא שלי חושבת שאני סתם מקשקשת ושזה לא רציני למרות שניסיתי להסביר.. ניסיתי לדבר עם המחנכת והיא אמרה שזה לא באחריותה ואין לה מה לעשות עם זה, דיברתי עם החברה הכי טובה שלי והיא הסכימה לבוא להיות איתי אבל לא בטוח יסכימו לנו והיא לא מתרגשת מזה
אנונימית
אז תנסי לדבר עם האחות, אני חושב שעקב הניסיון שלה במקצוע היא נתקלה באנשים כמוך והיא כנראה יודעת מה לעשות כדי להקל עליך :)
תנסי אולי לחפש באינטרנט טיפים?
תנסי אולי לחפש באינטרנט טיפים?
שואל השאלה:
אני בחוסר אונים מטורף כי גם פעם שעברה אחרי שחיסנו אותי והרגשתי מזעזע אז השאירו אותי בחדר שם ואז ישר אחרי שחיסנו ילד מהכיתה שלי הוא התעלף לי מול העיניים והתחלתי לבכות יותר והזמינו מד"א.. אני כל כך בלחץ כי אמרו שהוא התעלף כי הוא היה לחוץ בטירוף בערך כמוני ואני מפחדת גם להתעלף (אני בוכה שאני כותבת את זה כי אני מדמיינת את זה ונזכרת בזה)
אני בחוסר אונים מטורף כי גם פעם שעברה אחרי שחיסנו אותי והרגשתי מזעזע אז השאירו אותי בחדר שם ואז ישר אחרי שחיסנו ילד מהכיתה שלי הוא התעלף לי מול העיניים והתחלתי לבכות יותר והזמינו מד"א.. אני כל כך בלחץ כי אמרו שהוא התעלף כי הוא היה לחוץ בטירוף בערך כמוני ואני מפחדת גם להתעלף (אני בוכה שאני כותבת את זה כי אני מדמיינת את זה ונזכרת בזה)
אנונימית
שואל השאלה:
ניסיתי לחפש באינטרנט ולא מצאתי משהו יעיל חוץ מללכת לטיפול
ניסיתי לחפש באינטרנט ולא מצאתי משהו יעיל חוץ מללכת לטיפול
אנונימית
אל תלחיצי את עצמך עוד!
במקום להסתכל על הילד שהתעלף, תסתכלי על הילדים שמקבלים את החיסון ויוצאים כאילו לא קרה כלום, שזה בעצם הרוב :)
כל אחד מקבל את זה שונה כמובן וזה בסדר שיש לך פוביה, אבל עדיף שלא תיכנסי ללחץ.
אל תסתכלי על המחט,תסתכלי על החברה שלך שבחוץ במקום :)
יהיה טוב, תעדכני אותי אם בא לך :)
אם את צריכה לפרוק מוזמנת!
במקום להסתכל על הילד שהתעלף, תסתכלי על הילדים שמקבלים את החיסון ויוצאים כאילו לא קרה כלום, שזה בעצם הרוב :)
כל אחד מקבל את זה שונה כמובן וזה בסדר שיש לך פוביה, אבל עדיף שלא תיכנסי ללחץ.
אל תסתכלי על המחט,תסתכלי על החברה שלך שבחוץ במקום :)
יהיה טוב, תעדכני אותי אם בא לך :)
אם את צריכה לפרוק מוזמנת!
עושה גם מחר לא כואב ותמודדי יש דברים קשים יותר בחיים לא צריך להפוך נמלה לפיל
שואל השאלה:
עדכון:
כל היום בכיתי מלחץ.. אשכרה כל היום והרגשתי לא טוב והרגשתי לא מוכנה ובכיתי מלא מלא ואז נכנסתי עם חברה שלי והיא ישבה לידי והחזקתי לה את היד ואמרתי לאחות שאני בלחץ והיא אמרתי לי לספור עד שלוש וספרתי בלחץ תוך כדי שאני מתנשמת בטירוף ושהיא חיסנה אותי זה ממש כאב ואז זה נגמר והמשכתי להתנשף בלחץ וישבתי שם לנוח וכל כך שמחתי שסיימתי עם זה והרגשתי קצת מטומטמת על זה שבכיתי כמו מטורפת כל הבוקר.. הלחץ שלי נבע בעיקר מהטראומה של פעם שעברה שראיתי ילד מהכיתה שלי מתעלף.. (הוא לא התעלף היום למזלנו) וגם אני לא וזה כן כאב מאוד באותו רגע אבל זה היה ל5 שניות ואני שמחה שסיימתי את זה.. עכשיו אני בבית וכואב לי פחות אבל עדיין לא מאה אחוז אבל אני שמחה שאני אחרי זה
עדכון:
כל היום בכיתי מלחץ.. אשכרה כל היום והרגשתי לא טוב והרגשתי לא מוכנה ובכיתי מלא מלא ואז נכנסתי עם חברה שלי והיא ישבה לידי והחזקתי לה את היד ואמרתי לאחות שאני בלחץ והיא אמרתי לי לספור עד שלוש וספרתי בלחץ תוך כדי שאני מתנשמת בטירוף ושהיא חיסנה אותי זה ממש כאב ואז זה נגמר והמשכתי להתנשף בלחץ וישבתי שם לנוח וכל כך שמחתי שסיימתי עם זה והרגשתי קצת מטומטמת על זה שבכיתי כמו מטורפת כל הבוקר.. הלחץ שלי נבע בעיקר מהטראומה של פעם שעברה שראיתי ילד מהכיתה שלי מתעלף.. (הוא לא התעלף היום למזלנו) וגם אני לא וזה כן כאב מאוד באותו רגע אבל זה היה ל5 שניות ואני שמחה שסיימתי את זה.. עכשיו אני בבית וכואב לי פחות אבל עדיין לא מאה אחוז אבל אני שמחה שאני אחרי זה
אנונימית
באותו הנושא: