22 תשובות
כי זה נכון
אנונימית
זה לא כינוי גנאי, אני אשכנזייה מלאה
זה ממש תלוי בקונוטציה
כי הם קשים כאלה פריזרים
וואו, איזה הכללה בחיים לא הייתי פריזר וקשה ואני חצי בלגי וחצי צרפתי
וזה רק בישראל ככה
שואל השאלה:
ולדעתי כל המזרחים מפגרים הנה גם אני יכול להיות גזען אבל במה זה עוזר ?
אנונימי
בדיוקק
אני לוקחת אתזה כמילת גנאי
אנונימית
זה מעצבן שזה כינוי גנאי תאמת אני סופר נפגעת שאומרים לי שאני אשכנזיה או למה את כל כך לבנה
אני מעדיף להיות מזרחי מאשר להיות גבינה לבנה
כן גם אני לא הבנתי, כל פעם שאני רואה מרוקאים הם קוראים לי "יא אשכנזיה" ואני גם בכלל חצי מרוקאית.
אנונימית
אאוץ'מה זה לא
בגלל מה שהם עשו למזרחים וכי הם האליטה בארץ אז כאילו מותר לרדת על אשכנזים אבל לאשכנזים אסור לרדת על מזרחים ואחרים
כי אז זה יחשב גזענות והתנשאות
אנונימית
^מה זה השטויות האלה? מי אמר שמותר בכלל לרדת על מישהו אחר? זה דור אחר למה שאנשים שלא עשו להם כלום ירדו על אנשים שגם לא עשו להם כלום כי זה קרה לפני שלוש דורות
אנונימית
כל דבר נחשב היום כינוי גנאי
אנשים תמיד יחפשו איך לפגוע באחרים כדי להרגיש יותר חזקים
^^מה עשינו למזרחים? עכשיו את מכחישה היסטוריה?
אנונימית
שואל השאלה:
יופי אבל זה קרה לפני המון זמן ואף אחד שחיי היום בגילנו לא לקח בזה חלק
אנונימי
^עדיין יש אנשים שיש להם מטען
ואם אומרים לכם "יא אשכנזים" אין לכם מה להיפגע.
זה לא שיש כלפיכם אפליות
אנונימית
^זה בעיה שלהם שיש להם מטען, כל עוד אנשים נעלבים שקוראים להם "יא אשכנזים" פשוט אל תגידו, ויש אנשים שיש להם ממה להפגע.
זה כמו שאני אקרא לך "יא מזרחית", רואים שזה לא בקטע טוב שאומרים דבר כזה.
אנונימית
זה לא..
וואלה לא יודע
בעיה אחת
זה לא