5 תשובות
שואל השאלה:
יש תודה!!!!(:
תמיד בכיף p :
אז אממ
"אמא יש לי בוחן מחר... אני צריכה להתכונן"
או שתאמריי שאת מרגישה לא הכי טוב...
שואל השאלה:
הבעיה שאני גרה ממש רחוק מחברות שלי
*תעשי כאילו את מתכתבת*
ואחרי זה תאמרי לה:"יואו אמא חברה שלי ליד הבית שלנו היא נשארה בלי מפתח"
או כל סיבה אחרת חח