5 תשובות
שואל השאלה:
יש תודה!!!!(:
יש תודה!!!!(:
תמיד בכיף p :
אז אממ
"אמא יש לי בוחן מחר... אני צריכה להתכונן"
או שתאמריי שאת מרגישה לא הכי טוב...
"אמא יש לי בוחן מחר... אני צריכה להתכונן"
או שתאמריי שאת מרגישה לא הכי טוב...
שואל השאלה:
הבעיה שאני גרה ממש רחוק מחברות שלי
הבעיה שאני גרה ממש רחוק מחברות שלי
*תעשי כאילו את מתכתבת*
ואחרי זה תאמרי לה:"יואו אמא חברה שלי ליד הבית שלנו היא נשארה בלי מפתח"
או כל סיבה אחרת חח
ואחרי זה תאמרי לה:"יואו אמא חברה שלי ליד הבית שלנו היא נשארה בלי מפתח"
או כל סיבה אחרת חח
באותו הנושא: