8 תשובות
לא משהו עם סוכר זה בטוח, כי תהיה לך אחרי זה נפילת סוכר קלה
משהו משביע
תשתי אולי תה
^תה יעייף אותה
שוקולד זה לא טוב
זה מעלה לך אנרגיות ואז מוריד בבת אחת אחרי כמה זמן
שואל השאלה:
יש פה כל מני תשובות שסותרות אחת את השניה אני לא יודעת למי להקשיב
אנונימית
תבדקי בגוגל הכי טוב
אייסקפה, או כל דבר מתוק אחר
שוקולד
אוכל עם הרבה סוכר