התחברות
הרשמה
זה הגיוני שנתנו לי היום משימה להגשה עם 18 שאלות לעוד יומיים ויש לי עוד משימות להגיש?
25 במאי 2020, 20:52
משימות
הגיוני
כן או לא
לימודים
דעות גולשים
תשובה אחת
כן. אני לא אומרת שזה קל אבל כן הגיוני
_
_Shir_
באותו הנושא:
אני עושה משימת הגשה במחשב וכבר כואגות לי העיינים, היום התאריך האחרון להגשה, ללכת לידון ולסיים את זה מחר בתקווה שיהיו
זה נשמע לכם הגיוני שאחת המורות שלי כותבת לי עכשיו בשעה הזו למה לא הגשתי משימות?
זה הגיוני שנתנו לנו משימה על המהפכה הצרפתית
למה משרד החינוך חושבת שאין לנו מה לעשות אז היא נותנת לנו מלא משימות להגשה?
יש לי משימת להגשה של לצלם 3 תמונות של "תפיסת הרגע" לדומגה מישהי קופצת ואני מצלמת אותה בדיוק בקפיצה.. ודבקים בסגנון הזה
תגידו, זה הגיוני שבמכללה כל שבוע יהיו עבודות ממש גדולות להגשה מכל המקצועות? (שנה א)
יש לי מלא משימות להגשה עד סוף החודש, מה אני עושה?
דחוף אני חייבת עזרה המורה נתנה משימה לעוד 10 דקות להגשה עם ציון
אני לא מצליחה לפתור תרגיל במתמטיקה וזה משימה מקוונת להגשה אפשר עזרה?
מישהו מכיר את הסיפור לשבור את החזיר ויכול לעזור לי במשימת הגשה שנתנו לי
בבקשה דחוף תעזרו לי יש לי משימה במדעים להגשה אז השאלה היא: היכן היסוד כסף נפוץ?