7 תשובות
גםאנילא
הגיוני, זה הטעם שלך
אנונימית
זה לא עניין של שטחיות.
הגיוני שלא תצא עם מישהי שאתה לא כלכך נמשך אליה.
הגיוני שלא תצא עם מישהי שאתה לא כלכך נמשך אליה.
לא. זה עניין של טעם
לא שיטחי, אי אפשר להיות בקשר אם אתה לא נמשך לבת הזוג שלך
ל א
גם אני לא נמשכת כמעט ללבנים אז אין בעיה, כל אחד וההעדפות שלו
גם אני לא נמשכת כמעט ללבנים אז אין בעיה, כל אחד וההעדפות שלו
לא, זה מה שאתה מעדיף
באותו הנושא: