7 תשובות
תרגישי טוב!!
תרגישי טוב!! החלמה מהירה יהיה בסדר בעזרת ה❤
אנונימית
תרגישי טוב ואמן שתעברו את זה בשלום
אבל לי זה באמת לא יקרה



סתם סתם תודה אני אשמור על עצמי ותרגישי טוב3>
אני הייתי כמה שבועות בבית והיה לי חום ליומיים וזהו
אני לא חושב שצריך להיות כל כך לחוצים אם אתה לא בקבוצת סיכון או גר עם מישהו בקבוצת סיכון אבל אני מקווה שתחלימי מהר
ואי ואי תרגישי טוב❤❤❤
החלמה מהירה! אל תדאגי הכל יהיה בסדר