5 תשובות
כנראה שכל אחד מריח את הבושם של ההאחר
אנחנו מתרגלים לריח מהר מאד
אם תשימי לב בהתחלה כן אפשר להריח את הבושם שעלינו ואז אחרי איזו חצי דקה כבר לא.
זה גם כמו למשל כשיש ריח מסריח פתאום בכיתה... אז את נכנסת ובהתחלה ממש מסריח לה ולבסוף מתרגלים ולא מרגישים את זה.
אם תשימי לב בהתחלה כן אפשר להריח את הבושם שעלינו ואז אחרי איזו חצי דקה כבר לא.
זה גם כמו למשל כשיש ריח מסריח פתאום בכיתה... אז את נכנסת ובהתחלה ממש מסריח לה ולבסוף מתרגלים ולא מרגישים את זה.
אנונימית
אני חושבת כי כל אחד רגיל לריח של עצמו ושל הבושם שלו אבל לא לשל אחרים
שואל השאלה:
מה הקשר אבל זה לא עונה לי על השאלה
מה הקשר אבל זה לא עונה לי על השאלה
אנונימית
בשביל לעשות רושם טוב