7 תשובות
כי כולם פה חרבנות
כי לאף אחד פשוט לא אכפת
זה לא קידם את האנושות, זה לא עזר לנו בשום דבר
שואל השאלה:
אבל לפחות שרק יגידו
"כל הכבוד"
מישהי כתבה לו כל הכבוד ו8 מינוסים
מה הקטע של האתר
כי כולם פה חארות
עזבי פשוט מזרחית זה לא מספיק לרמה הגבוהה שלהם וזה
שואל השאלה:
אני בן
פאקינג כתבתי בשם שלי שאני בן
אני מבין שאתם עם אוטיזם קשה
הם שונאים אותו כי הוא יענו ערס ולא אוהבים אותם כאן
היה פה שאלה של איזה שיר אתם שומעים עכשיו רשמתי שיר של עומר אדם
היה לי מלא מינוסים
אלה שרשמו שירים של מנודים קיבלו פלוסים
(אין לי שום בעיה עם שירים של מנודים)
אנונימי