7 תשובות
שואל השאלה:
אצלי זו לא אופציה
אני מחכה שהוא יתייבש כדי שהתלתלים יקבלו צורה ורק אז הולכת לישון
אולי אני אנסה צמה...
אצלי זו לא אופציה
אני מחכה שהוא יתייבש כדי שהתלתלים יקבלו צורה ורק אז הולכת לישון
אולי אני אנסה צמה...
אני מסדרת את השיעור בבוקר, אז אני לא צריכה לדאוג לשיער בלילה
שואל השאלה:
את מתקלחת בבוקר? או שרק שמה חומרים?
את מתקלחת בבוקר? או שרק שמה חומרים?
תלוי אם יש לי כוח, בדר"כ בערב^
אבל שאני מסרקת את השיער אני משתמשת בשפריצר (עם מים)
תעלי את כל השיער למעלה
כאילו תקחי אותו למעלה מעל הכרית ואל תשני עליו
כאילו תקחי אותו למעלה מעל הכרית ואל תשני עליו
אני עושה צמה בערב, עכשיו אני עם צמה כל הזמן, תוכלי לעשות גם או משהו בסגנון
באותו הנושא: