8 תשובות
שואל השאלה:
מה??
כן, אולי כדאי שתדברי עם מישהו
אני כאן אם את צריכה לדבר
שואל השאלה:
תודה❤
כן זה הגיוני כל השבוע אני בוכה משטויות אבל ממש כאילו שיר אני בוכה והיום קיבלתי מחזור יש מצב בגלל זה
חוץ מהורמונים זה יכול להיות גם לחץ נפשי. אנשים שסובלים ממתח ואין להם איך לפרוק או שיש להם שגרה מאוד עמוסה גם נהיים רגישים
הורמונים לפעמים משתוללים ומשפיעים.
אם בגלל מקרה לא נעים שקרה, או טרום מחזור , וכו'.
זה זמני וזה עובר.
חג שמייח ומלא בטוב.